RÅKNA-CITY

Nästan klara

Såhär blev dom hemmagjorda halskragarna till mina Leonbergerhundar.
Mycket nöjd med resultatet även om jag inte vet om dom fungerar till 100% än.
Mycket slit var det och några nålar gick det åt på symaskinen.
Kommer ju nu börja masstillverka dessa vackra skapelser och tjäna gott med klöver. Kommer sitta nere i källaren som Askungen och bara sy och sy och tjäna grova pengar till familjen... hahahaha!
Nu är det bara fästen på insidan som man kan trä halsbanden igenom så dom inte kan kraffsa dom av sig och sen är dom klara. Kanske inte blev så underbara att jag kommer ta med dom in till vetrenären på tisdag och kräva att mina hundar ska ha dessa på sig efter operationen. Risken är stor att dom blir till åtlöje både av personalen och dom andra hundarna :-))
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Adde
skriven :

Hahaha tror jag dööör!!! Men måste säga att du är uppfinelserik!!

2 Susann
skriven :

Snygga =)

3 Nina
skriven :

Ska bli intressant att följa. Om de funkar bra kan du räkna med 1 beställning :-) Det gör ju så jäkla ont när Zoya springer in i knävecket med tratten. Fast nu är det över 1 år sen senast hon hade hot-spot och behövde tratt. Det där med att använda en hink istället var det uppfödaren som tipsade om. Hon körde alltid med hink. Hoppas din uppfinning funkar bra!