RÅKNA-CITY

Fam. Andersson

Nu é julen slut!!! Varit hos svägerskan på sista "sittningen" i jul.... som för mig är julens mysigaste grej. Dels för att julen är slut och dels för att det är så mysigt och för att hon alltid har så gott julgodis att bjuda på. Tusen tusen miljoner tack till familjen på Solhemsgatan för idag och tack för allt.
Nu sitter jag i min nya mysiga morgonrock och gluttar på FB och TV:n på samma gång.
Fick ni några fina julklappar då? Själv fick jag morgonrock, en klocka med en bild på mig och herr Carlsson, djupa tallrikar och en stickad tröja bland annat.
Imorgon ska vi åka in till Halmstad så sonen får shoppa för sina presentkort och se om vi kan fynda på mellandagsrean. Blir någon matbit ute imorgon också för nu är man superless på julmat.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: