RÅKNA-CITY

Första arbetsdagen

Klarade av första arbetsdagen galant tycker jag själv. Vaknade i tid (trött som en galning) och kom i tid till jobbet också.
Ögat var lite svullet efter min och Knoden´s krock igår men som tur var blev det ingen blåtira.
Tog hem en film idag som jag ska se om jag orkar titta på ikväll när Bobbe kommit hem.
 
 
Stekte isterband idag. Jäklar vad det är gott. Inte så dumt med vit sås och nypotatis till heller.
 
 
Har varit duktig och både joggat fem kilometer och gått lika långt med hundarna. Ljumsken krånglar fortfarande så det lär nog inte bli så många löparrundor framöver. Tänkte jag skulle fråga Adde om jag kunde få provcykla hennes nya cykel och se om det är kul.
 
Nu ska jag slappa resten av dagen!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: