RÅKNA-CITY

Såhär är det

Ja nu var det ett tag sen jag uppdaterade vikten och centimetrar men här kommer en lägesrapport....

- 6 kg

- 5 cm rumpa

- 3 cm lår

- 2 cm arm

- 5 cm midja (minst... svårt att mäta tycker jag)

Hade garanterat varit mer om inte maken och jag haft en sådan fruktansvärd frossarhelg förra veckan. Har jobbat på den helgen i fem dagar nu känns det som och ska aldrig mer släppa alla hämningar så.
Nu är nästa mål att vågen ska stå med en 6:a som första siffra och inte en 7:a.... då har jag gått ner över 10 kg totalt.
Har som mål att ha gått ner 10 kg till januari och ytterligare 5 kg till semestern. Bör inte vara några problem om jag bara fortsätter att äta rätt och motionera.
Är väldigt stolt över mig själv då vi bara hållt på sen 1/8 vilket betyder fem och en halv vecka... cirka 1 kg/vecka.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Heja Ellen ! Du är bäst, din gamla häst ..... ;-)

2 Anonym
skriven :

Jag tycker du är skit duktig,detta skall nog gå som en dans,skall du se.

3 Malin
skriven :

Grymt!

4 Veronica
skriven :

Bra jobbat Ellen!!!!!!!

5 syster yster
skriven :

Du är bäst syster!