RÅKNA-CITY

Mysmåndag

Helgen har inneburit arbete på macken så har inte orkar blogga eller vara ute på facebook.Har dock gått bra att jobba, haft massor att göra.
Jobbat även idag. Älskar mitt jobb by the way!
Sprungit en liten runda efter jobbet... JÄTTESKÖNT!
Idag bestämde jag mig för att göra en tråkig måndag till mysmåndag vilket innebar grillad mat med potatissallad och vin. SKITMYSIGT!!!! Mycket smart att ha det en måndag som enligt mig är den värsta dagen på hela veckan. Nu har vi suttit med levande ljus kring köksbordet och bara pratat skit och haft en trevlig kväll.



Drack Sandal´s egna vin. Värt att prova!




Karréskivor på grillen!



Hemmagjord potatissallad!

Imorgon ska jag till min frissa i Varberg och greja lite med håret. Oj så gött det ska bli!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Vardagslyx är bland det bästa som finns !