RÅKNA-CITY

SORRY

Får börja med att be M.O om ursäkt för mitt sabla humör idag. Nåja som tur var känner personen mig och tar det antagligen inte så hårt.... ber så hemskt mycket om ursäkt! Fattar inte vad det var för anfall men kan bara ursäkta mig med att veckan har varit smått kaotisk.
Har gått finfint att jobba ikväll annars. Mycket folk fram till klockan 18:00.
Nu sitter jag med en söt sliskig dring och njuter av att det är fredag och för att jag har världens bästa familj och jobbarkompisar och arbete.
Ha en bra helg allihopa för det ska jag ha.
Föresten har grabben kunnat stödja lite mer på benet nu ikväll med hjälp av kryckorna så det finns hopp...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 M.O
skriven :

Man behöver personer i sitt liv som kan ta sånt! Jag vet att du e en sån också!!

KRAM.