RÅKNA-CITY

MAT

Kulan och Knodden äter plötsligt hur bra som helst vilket gör mitt mammahjärta alldeles varmt!
Efter att ha fyllt på skålarna under hela dagen så har mina hundar aldrig blivit riktigt hungriga utan bara småätit. Nu kör jag med stenhårda mattider och den som inte äter då får helt enkelt ingen mat förän vid nästa måltid. Nu äter dom till och med mat som dom annars ratat då dom vetat att jag fixat fram nåt godare bara för att få dom att smaska i sig nåt.
Värmer deras frysmat i micron också vilket tydligen tar fram smakerna bättre och detta gillar dom skarpt. Tycker faktiskt att deras mat ser något mer aptitlig ut numera.
Gått en runda med Maria och hennes två hundar nu på morgonen. Himla skönt!!!! Hör gärna av dig nästa gång du vill ha sälskap Maria så hänger jag på.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: