RÅKNA-CITY

Vilken vecka

OjOjOj sicken vecka det varit. Är alltid såhär några veckor innan skolorna slutar. Man jobbar som en galning, kör till fotbollsträningar och matcher och ska hinna med en massa innan semestern drar igång. Helt slut denna fredagskväll må jag säga.
Blir likadant till hösten när skolorna börjar och efter julen. Nåja man känner att man lever i alla fall.
Ikväll ska vi grilla men just nu har Bobbe kaffegäster så jag antar vi får vänta tills dom åkt hem. Har tagit mig en grogg för att få fredagskänsla och just nu mår jag toppen. Suttit på baksidan i solen och bara njutit av att vädret är bättre...
Såg något ruggit i veckan... en person som blev så arg på sin hund för att den inte gjorde som han ville att han slog den. Misstänker att han ev. kan ha haft ett tillhygge men är inte säker. Gjorde så ont i mig men samtidigt skämdes jag för att jag inte stog på bromsen och gick ut och sa något. Hela situationen är lite känslig och om ni vetat hela bakrunden så förstog ni kanske att en sådan insatts kunde gjort att det blivit småjobbigt för mig i efterhand. Urs nu lät det konstigt... småjobbigt mot att en hund fick stryk??!!!! Ja man måste vara i situationen för att fatta! Jag lovar i alla fall att nästa gång jag ser detta hända så jävlar!!!!!! Det västa var att min son såg det också och det kändes inte bra. Har dock ögonen på denna människa numera det LOVAR jag!
Själv ska jag jobba på macken i helgen och det ska bli skojigt men jag önskar alla er som är lediga en riktigt mysig helg. Tro det ska bli bättre väder också så hoppas ni får njuta av solen.
Fick ett trevligt extrajobbserbjudande igår. Kul att veta att ens försäljningsegenskaper fortfarande fungerar och att folk är intresserade av en. Känner mig helt varm innombords!!!!

Pussar och kramar på er!!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Inte konstigt att du får såna jobberbjudande... du är ju som klippt o skuren för sånt !! Alltid glad o positiv =)