RÅKNA-CITY

Helena

Har en kompis som har cancer.... och vill nu uppmana alla mina bloggläsare att hjälpa till att skänka en slant till cancerfonden.
Sma:a BESEGRA 4668 ditt namn till 72988 så skänker du 50 kronor till fonden. Kom igen nu allesamman... 50 kronor blir en sabla massa 50-lappar om alla hjälps åt och man får självklart smsa mååånga gånger.

Helena Westeborg är en underbar tjej som jag vill ska få ett långt liv.... KOM IGEN!!!!!!!!!!!!! Alla har råd med en 50-lapp!
Sänder min lilla Helle en stor kram också... MEGAKRAM!!!!!!
Livet blir inte alltid som man tänkt men du är en sann kämpe Helena och jag hoppas verkligen att det på något vis ska lösa sig i slutändan.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Helle
skriven :

Och där förstördes min sminkning idag ;)

TACK!

Det kommer att lösa sig på något sätt.... kanske inte precis som vi vill men jag fortsätter att tänka positivt! Har juh världens bästa familj och vänner som stöttar mej! <3

2 Anna
skriven :

Usch, cancer är fruktansvärt!! Klart man vill bidra!

3 Susann
skriven :

Men va gullig du e <3



Klart det kommer o lösa sej... varenda 50-lapp är guld värt.