RÅKNA-CITY

Gyllene stund

Nu ikväll när äntligen solen vågade komma fram gick jag ut och satte mig i den sista strimman sol på gräsmattan med mina hundar och bara njöt. Det är en sån stund som jag vill komma ihåg tills vintern när det är grått, kallt och ruggit.
Vovvarna busade lite och kelade... åh vad jag älskar mina hundar!
Bra dag idag!!!

Imorgon ska jag upp tidigt då Martin ska på fotbollsskola och Sara ska till sjukgymnasten. Ska röva med gumman på en promenad eller om jag hinner bege mig till Reftele på hundkurs med gossarna.
17:00 ska Bobbe och jag tatuera oss. Spännande! Vi har dragit ut den stilen vi vill ha på datorn nu. Hade ju först tänkt använda min egen handstil men hittade en som jag gillade bättre.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: