RÅKNA-CITY

Snart en vecka...

Ja nu har Bobbe och jag kört GI i snart en vecka och det går skitbra. Jag är lite vresig och sur men herr Carlsson är precis som vanligt.
Idag har vi syndat lite med hemmagjord potatissallad. Till detta hade vi chiliemarinerad lax och räkor och sparris. Gud så gott det var. Tog en cider till maten till och med och vi ska unna oss ett glas vin (för mig) och en öl (åt Bobbe) ikväll. Måste ju liksom leva också!!!
Martin ska få riktigt lördagsgodis men Bobbe och jag ska äta färsk annanas och honungsmelon och kanske någon salt pinne... hehehe!
Var faktiskt och tjuvvägde mig på vågen imorse eftersom jag tyckte livet var en aning småpissigt och hade faktiskt gått ner 1,5 kg sen i måndags. KUL! Gör att man känner sig motiverad att fortsätta.
Bobbe och jag gick en liten vända med vovvarna ikväll vilket inte skulle hänt innan om jag jobbat på dagen. Man är ju så duktig på att hitta på ursäkter hit och dit. Är så glad att maken och jag gör detta tillsammans eftersom det gör att man inte fuskar. Tack Carlsson för att du ställer upp!!!!!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 susann
skriven :

Åh, va duktigt !! Klart man måste ha en dag i veckan när man kan unna sej det som är gott, vad det än är. O GI funkar ju jättebra på dej, det såg vi ju sist !