RÅKNA-CITY

Joggat

På morgonen stack Martin och jag ut för att jogga ihop. Gick skitbra!
Han fick välja när vi skulle gå och springa. Han kutar på snabbt som attans men orkar inte så länge som jag så vi är ett bra team tillsammans.
Efter att grabben hade haft både håll och kli på foten så kom vi hem... svettiga och nöjda!
Hoppas han vill ut och rasta sig med sin mamma fler gånger för det var hemskt trevligt att jogga tillsammans med någon.
Var nervös för mina hälar som vanligt eftersom jag får skoskav bara av att tänka på en sko men smorde på nån lipsylaktig gegga på hälen som jag fått av Micke och det funkade faktiskt. Hälen gled liksom i socken och det blev ingen friktion på hälen. Glad jag blev!!! Tack Micke för den!!!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: