RÅKNA-CITY

Underbara sol

Idag solar jag i bikini för första gången denna sommaren. Förra året tyckte jag att jag var för fet för detta så jag solade en gång... typ i slutet på augusti. Det ska inte upprepoas i år kan jag säga. Väger väl sisådär fem kilo mer nu än då men skiter fullständigt i det och solar ändå!
Martin och Bobbe är ute på en runda med motorcyklen tillsammans med Jessica och Böna. Tror dom skulle käka lunch i Simlångsdalen. Hoppas dom kör försiktigt nu bara.
Veden har upptatt mycket tid i det sista men men inte mycket att göra.
Har försökt börja springa ute nu men benhinnorna och ett satans skoskav kivas med mig.Nåja skam den som ger sig! Är ju så skönt att ge sig ut en vända antingen tidigt på morgonen eller framåt eftermiddagen när det är fint väder.
Sicket påsklov Martin och jag haft. Solen har lyst varenda dag och jag har fått gjort en massa men också hunnit ta igen mig. Skulle egentligen jobbat denna helgen men tog faktiskt ledigt och det ångrar jag inte en sekund just nu. Tack Kerstin och Maria för att ni jobbar åt mig!
Ikväll blir det grillning med Jessika och Böna. MYSIGT!
Var hos svärföräldrarna igår och käkade påskmat. Jäklar så gott det var och supertrevligt!
Nä nu ska jag öppna en kall öl och fortsätta sola... är vit som talk känns det som. Ha en underbar fortsättning på påsken alla goa vänner!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 susann
skriven :

Glad Påsk på er oxå !