RÅKNA-CITY

"Halv åtta hos mig"

Tjejerna skulle i fredags avskluta våra "Halv åtta hos mig"-middagar. Malin var sist ut och vi såg alla fram emot detta. Det var ju nu det skulle avgöras.
Malin bjöd på jättegod mat och som vanligt hade vi så sabla roligt. Vilket gäng vi varit alltså.
Dit och hem var det körning i Susann nercabbade bil vilket bidrog ännu mer till att stämmningen var skyhög. Tusen tack för skjutsen gumman.
Den som tillslut vann hela klabbet och alla trisslotter vi lagt i potten var Susann och Angelika på delad första plats. Sedan kom Malin och sist jag.

Här är några bilder....



Såhär ser man ut när man åker i en bil utan tak.



Kvällens värdinna var Malin Svensson



Vinnarna blev Susann och Angelika. Grattis till er båda.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 susann
skriven :

Tack själv för 4 helt otroligt roliga kvällar :)

2 Malin
skriven :

Ja tack själv!! Nästa gånger tycker jag vi drar ut på det lite mer.... gick rackans fort..