RÅKNA-CITY

Bla Bla Bla....

Helgen har varit bra. Jobbat på macken och det har varit roligt! Sen har jag inte hunnit med så mycket mer.
Martin sov hos farmor och farfar med kusinen. Han och Malin har så roligt tillsammans.
Bobbe hade lagat mat igår när jag kom hem från jobbet. Gud vad skönt det är att få maten serverad ibland. Tack för maten!!!!
Idag har det varit en slirig dag på morgonen i taxibilen. Gäller att vara ute  god tid och låta det ta den tid det tar. Ska bli ännu värre på tisdag och onsdag.... hujedamig!!!!!
Gått en runda med vovvarna nu. Slaskigt och gött men det bekommer inte dom.
Fick reda på i helgen att min mormor har bröstcanser. Min moster dog för några år sen i bröstcanser så nu tror dom att det finns i våra gener. Ja inga roliga nyheter. Syrran och jag funderar på att kolla om vi också bär på det så man vet. Får väl se hur detta utvecklar sig nu framöver.

Dagens förvirrade irritation:
Blir galen på folk som bara vill vara med när det händer något speciellt och aldrig annars.

Dagens filosofi:
Antingen vuxen eller barn... man måste bestämma sig!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Klart ni ska gå o kolla er.