RÅKNA-CITY

Torsdag

Ja vi fattiga har ju såklart jobbat även om det är röd dag idag. Tiden gick fort idag så det har varit kul!

På måndag är det bestämt att jag ska börja köra taxi. Är så kluven till detta men hoppas såklart att det ska vara skojigt. Kommer vara på macken varannan helg så jag kommer inte släppa kassajobbet helt. Tur det för det är ändå det jag älskar mest av allt.

Kidsen (Sara och Emma) är här just nu. Vi hade mycket att prata om denna gången. Alltid trisst att  behöva köra långa disskutioner med dom när dom väl är här men ibland måste man. Känns bra nu i efterhand i alla fall.
Nu är dom ute och övningskör med Bobbe.

Ikväll ska jag och Knodden på hundpromenad i Hyltebruk med ringträningsgänget. Hoppas det håller uppe nu så det inte blir inställt.

Maken har lovat att stiga upp med Kulan imorgon. Jihooo vad det ska bli skönt att få sova för en gångs skull. Är väl sin sak att man får gå upp tidigt med honom,,, men när han kutar upp och nerför trappan och piper och lever hela nätterna är det inte lika okej. Inatt ställde jag tillslut två stolar framför trappan så han inte kunde gå uppför dom. Han glodde surt på mig men jag talade om för honom att matte behöver sin skönhetssömn för att se såhär vacker ut. Hmmm tror han fattade!

Fick en bag-in-box av en person på macken idag som tack. Mycket uppskattat kan jag säga. Ska öppna den ikväll och njuta. TUSEN TACK!!!

Hoppas alla NI... mina vänner får en kanonhelg. Själv jobbar jag lördag och söndag men men... trevligt det med!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: