RÅKNA-CITY

Snart helg igen

Jahapp så var det torsdag igen. Snart helg och därmed också utställning på G i Hässleholm. Hoppas på lagom varmt fint väder. Idag när jag mellanlandar hemma mellan körningarna ska jag städa av min stora vovve. En rejäl duschning och föning hoppas jag hinna med.
Kulan var vaken tidigt som tusan som vanligt. Halv fem på morgonen bara måste han ut och kissa. SUCK! Det värsta är att han verkligen är jättekissig så det är bara att stiga upp och se lycklig ut. Får se till att han kissar senare på kvällarna så han kanske kunde hålla sig till fem på morgonen men det är ju inte lätt när man går och lägger sig vid 21:30.
Idag ska sonen till Borås på utflykt med sin klass. Textilmuseumet och Navet skulle dom till. Vi fick åka till djurparken vilket jag minns som en riktigt skojig utflykt. Hoppas dom får detta fina vädret idag.
Vovvarna busar som bara den här just nu. Knodden springer med stolt hållning runt med någon leksak i munnen och provoserar igång lilleman. Ett fasligt liv på dom båda två ;-))

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: