RÅKNA-CITY

Allt möjligt!

Igår när grabben slutat skolan åkte han och jag till Halmstad för en shoppingrunda. Alltid lika trevligt att åka med den killen. Han är intresserad av att kolla på kläder och tjatar inte så farligt om att det är lååångtråkigt... rolig är den lilla krabaten också.... hahahaha! När vi var på KappAhl var det en mamma som sa till sina kids at hon skulle kolla på "barn", vilket jag antar och hoppas betydde att hon skulle kolla barnkläderna. Martin utbrast högt "men herregud säljer dom barn här oxå"!!!! *SKRATT* Han hittade i alla fall en kavaj med luva som han köpte för sitt presentkort han fick i födelsedagspresent. Mycket snygg var den. Han vill ha en stil säger han... fniss! Han kollar mycket på hur Nils Strandal i hans klass är klädd vilket är förståeligt. Den grabben har cool stil!
Vi var och lämnade in min ring som jag tappat stenen på. Ska bli skönt att ha den på fingret igen. Saknar min "Martin-ring" jättemycket.
Hämtade min klocka som varit på rengöring och batteribyte också. 300 kronor och den är som ny!
Var innom djuraffären vid Lilla torg också och köpte nya fiskar. KUL!!!! En av dom har bebisar i magen så Martin och jag ska försöka ta till vara på dom och se om vi kan föda upp dom. Höll på att glömma kassen med allt vi handlat där och bara vandra iväg med påsen med fiskar men som tur var hittade expediten oss på väg till bilen så han kom springande med den. Tackar vi för. Hade varit snopet och komma hem och bara behöva vända tillbaks till Halmstad för att hämta den.
När maken kom hem så städade vi akvariet. Vet inte om det blev så mycket renare men det är väl tanken som räknas antar jag ;-)
Fick besked om att jag ska vara kattvakt åt mamma´s och pappa´s katt i några dagar. Huuuu! Det monstret är inte att lita på ska jag säga. Lurig döv gammal kisse det där!

Idag är det jättefint väder igen. Får passa på att vara ute för man vet aldrig hur länge det håller sig. Våren är i antågande och det kan vara mycket regn och rusk. Vovvarna och jag ska ner till Hylte på en promenad sen. GÖTT!

Ha en riktigt bra lill-lördag på er!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: