RÅKNA-CITY

StRöM

Ja nu har vi haft el i en lina ovanför staketet i några dagar och det känns som om det funkar okej än så länge. Tyvärr gör den torra snön att dom inte får sig en riktig smäll men lite pirr blir det allt. Springer fortfarande och jagar bilar och skäller när det men det anser inte jag är något problem. Lite vaktinstinkt får dom ju gärna ha. Däremot så är de ingen av dom som våga vara för nära linan längre och det var precis den effekten jag vill ha.

Fortsättning följer!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Elaine
skriven :

Låter himla bra med elstängsel, har faktiskt ett elaggregat jag inte använder,men jag vet inte ser ett scenario framför mig där Garbo försvinner som skjuten ur en raket över stängslet, borta för alltid.Ja å Lisa blir aldrig Lisa mer.

Kram Elaine