RÅKNA-CITY

El

Huuuu så mycket åsikter det finns angående mitt elstängsel.... eller stängsel och stänsel... det är ju en lina som är dragen i överkant på staketet så inte hundarna ska vara på det och få för sig att kliva över. Finns ju dom som går förbi mitt hus och dom ska ju såklart känna sig trygga med det precis lika mycket som jag inte vill att mina hundar ska ta sig över och kanske bli överkörda av en bil.
Eltråden är alldeles laglig och ingenting som plågar en hund mer än den korta stund som dom eventuellt är på den av någon anledning och förhoppningsvis är det bara en gång som behövs så att dom lär sig att staketet är förbjudet område.
Strömen är inte stark så att dom skriker och blir som galna när dom är på det heller. Har kikat på dom i förnstret och dom har till och med varit på med båda framtassarna och bara backat undan. Inget skrik eller springande av smärta.
Den som har några problem med detta får gärna kontakta mig så vi får prata om det hellre än att lägga ut en massa onödiga anonyma inlägg här på bloggen som inte leder till något konstruktivt i alla fall.
Jag tar hand om mina hundar på bästa sätt och dom mår alldeles utmärkt och jag följer alla lagar och regler som finns angående djurhållning.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: