RÅKNA-CITY

LYCKA

Pratade om på radion häromdagen att lycka var något som folk var rädda för eftersom om man känner lycka så har man så mycket mer att förlora... jag känner mig lycklig och har gjort från och med semestern i år. Vet inte riktigt varför men jag är lycklig!!!! Låter klyshigt men så är det trots att jag behöver banta, trots att jag har mer räkningar än inkomst och trots att jag aldrig tycker jag räcker till så är jag lycklig. Är en så skön känsla. Hoppas jag ska slippa vinterdepresionen som brukar komma smygande....
Vill ta vara på dagen som den är och bara njuta av att ha det bra.
Ska ta varje konflikt som kommer i mitt liv nu framöver på ett sunt sätt och inte stressa upp mig.

Hoppas hoppas jag får fortsätta må bra!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anna
skriven :

Vad skönt det låter! Det är du värd :=)

2 Malin
skriven :

Låter underbart!!! Är du värd 100 gånger om! Kraaaam