RÅKNA-CITY

Jul

Ja då jag konstaterat att det är mindre än fyra månader kvar till jul så tänkte jag sätta igång med julklapparna lite smått så jag slipper stressa runt i sista minuten.
Förra året handlade jag alla julklapparna på två dagar och det var ingen hit för plånboken. Idag har jag varit och fixat några på internet. Så smidigt att sitta hemma i soffan och fixa med julklapparna tycker jag. Visst det tillkommer fraktkostnad men jag resonerar som så att det spar jag in i både arbetet att trava runt i Halmstad och i bensinpengar. Har redan bra pejl på vad alla ska få så nu är det ba att ta lite pö om pö så inte plånboken morrar för mycket.
Ja men GOD JUL på er då ;-))

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anna
skriven :

God Jul! Brukar faktiskt göra samma sak så är det klappat och klart när alla andra ska ut och stressa :=)