RÅKNA-CITY

Hoppas Hoppas

Natten gick bra för lilla Knodden. Han har sovit som en stock på sin plats i källaren precis som vanligt. Gud vad skönt att vad-det-nu-var är över för denna gången. Är ju piss när man inte vet vad det är för något han drabbas av och varför.
Misstänker ju att det är något som fastnar vid mandlarna i halsen eller näsan. Han vill ju ha upp något...
Tycker det funkar bäst att koppla honom och ge sig ut så han får äta gräs och sedan kräkas upp det. Man får ju passa honom hela tiden för det är precis som om han blir helt desperat att få i sig något för han kan få för sig att äta precis vad som helst. Igår smet han ner i källaren och åt upp en hyggligt stor torr lövhög som låg vid ytterdörren. Hmmm kansigt eller vadå?!
Ja huvudsaken är att han mår bra igen!!!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Ann-Sophie
skriven :

Jag har precis samma problem med min Leonberger! Jag tror att det är tonsillerna som är irriterade nu i detta fuktiga väder. Det är ju en typisk rassjukdomnär det gäller lejonen med. När det var som värst för min tik så tuggade hon till och med i sig mina fransgardiner.

Blir det värre så kanske en antibiotika-kur behövs?!