RÅKNA-CITY

Hockey i Jönköping

Igår var vi bjudna av Sandahl´s på ishockey i Jönköping. Tanken var att jag skulle köra men ju närmare avresa hemmifrån vi kom desto mer sugen på en hotellnatt blev jag. Är ju aldrig skojigt att sitta spik nykter på en tillställning med god mat. I sista minuten ringer jag Skandic som ligger precis jämte arenan och bokar ett rum. Dyrt (ca 910 kr) med ICA-kortet men de var det värt kan jag lova.
Vi var på rummet en timme innan vi skulle möta dom andra så vi hann flippa på kanalerna och dela någon öl. Sååå mysigt!
Väl där var det buffé och sedan ishockeymatch mellan HV71 och Skelefteå. Riktigt skojigt och deffinitivt något jag kommer åka på igen. Man såg asbra från Vip båset men det hade nog inte spelat så stor roll var i arenan man satt för alla platser verkade ha bra sikt. Go stämning som tusan var det!!!
Efter maten var det fria aktiviteter. Vi åkte tillsammans med Henrik och Jouline ner på stan och satt och snackade hela natten lång. Sååå roliga människor och samtalsämnena bara flödade! Mycket trevlig kväll som jag kommer leva på i evigheter!
Hemma hade Sara passning av hundar och sonen och det skötte hon som vanligt perfekt. Hon är en riktigt pålitlig tjej! Tack så hemskt mycket Sara för hjälpen. LOVE YOU!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Malin
skriven :

Låter som en toppen kväll! Hockey är skitkul att kolla på!! Lite go dricka till och kvällen är klirrad!!