RÅKNA-CITY

Dag 2 snart till ända,,,

Nu är det andra dagen som jag skiter i alla kolhydrater i maten,,, i alla fall nästan. Kan inte leva utan saften Fun light, frukt och lättmjölk så det unnar jag mig men annars är det kött eller fisk och grönsaker som gäller. Känns redan som om man är lättare och sover bättre och sedan det viktigaste,,, JAG ÄR MÄTT!!! Finns inget värre än att gå runt och vara hungrig hela tiden vilket alltid leder till att man blir på snäsigt humör. BLÄ!
Till frukost idag blev det äggomelett med bacon och champinjoner i. Asgott och mättande. Lunchen bestog av rester från igår,,, lax och grönsaker med smält smör på.
Ja vi får se hur detta går. har ju börjat på en massa olika saker men tröttnat tillslut så vi håller tummarna för att det funkar!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: