RÅKNA-CITY

Katter kan dom med

Nu har nog alla mina djur fått någon marskänning i kroppen. Är inte annat än jäkelskap i dom alla.
Skulle natta sonen nu ikväll och hör ett skrapande ljud. Hmmm efter ett tag blev jag lite nyfiken och hittar den satans katten i färd med att låtsaskratta över sitt kiss på hallgolvet på övervåningen. Han har två kattlådor men måste sätta sig på golvet och dessutom träffa mina innetofflor som står där. Bara rann kiss in i dom.
Emma ska ha hit sin pojkvänn i helgen för första gången och jag är rädd att den stackars killen aldrig mer kommer sätta sin fot hos oss när han märker vilka odjur här bor. (... och då ska vi bara inte prata om människorna...)
Har föresten börjat dressera Martins fiskar nu. Dom kommer om man lockar med mat. Nu är det bara för mig att ta reda på om det finns någon fiskutställning jag kan anmäla dom på.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Jessica
skriven :

Men visst är vi perfeka allihop? Vad du inte vet är att det kommer komma flera statyer och det i diamant och dom kommer vara på oss. Vi får bara ge oss til tåls lite så alla tidningar kommer flåsa oss i nacken :)

2 Jonnie
skriven :

haha ja men du vet att jag brukar fota ute i trafiken, kan ju missa nått kul annars, men vill understryka att när alla bilarna körde in i mig så va kameran i fickan

3 Jessica
skriven :

Ja nog e det bloggröv alltid. Samma symptom varje gåbg jag ska blogga, tror du det finns några piller för bloggrövar?