RÅKNA-CITY

Beate

Ja min låtsaskompis Beate pallade inte trycket mer. Hon skulle ju liksom se till så att mitt matintag höll sig på normal nivå men efter bara tre dagar så insåg hon att uppgiften var henne övermäktig.
Var och handlade i Ullared igår och passade på att uppdatera garderoben en aning. Otroligt tråkigt att handla kläder när man inte är nöjd med hur man ser ut.
Ska se om jag kan ta tag i detta "matslarv" under semestern. Kanske blir enklare när man lagar mat åt hela familjen och inte bara åt sig själv.
Kan bara konstatera att Beate inte lär flytta in hos mig igen och lika bra är väl det. Många som anser att dom med låtsaskompisar bör vara på psyket. Hahahaah!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Jessica
skriven :

Ha ha absolut du ska få två autografer :) Jo jag har massa dolda talanger så jag borde nog ta tag i dom nu :)