RÅKNA-CITY

Tackar för hjälpen

Ville bara tacka i förskott för hjälpen med grabben och hundarna imorgon. Syrran tar ansvar för barnet och Susann för hundarna. När det gäller Susann så ansåg jag det bäst att tacka i förväg för jag misstänker att det kan vara så att imorgon är det inte lika tacksamt när jag kommer hem. Susann skulle köpa med tidning åt dom, lära dom öppna skafferidörren, glömma stänga barngrindarna och ge dom vedträn innan hon åkte hem. Vet inte om jag vet vad jag gett mig in på?!! Kanske bäst att hålla sig på jobbet. Tror att hon t.o.m mummlade nåt om att kissa på golvet??? Ja det återstår att se om vänskapen består. Syrran känns som en lugnare barnvakt. Där vet man att ungen är trygg. Hon lär honom inga hyss,,, eller????? Urs så nervös jag blev nu. Vi får alltså se om jag är ett nervöst flinande fruntimmer som sitter i ambulansen på väg till plåsterhusets psykavdelning.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 susann
skriven :

Du kan lita både på mej o Lena, vi vet va vi gör !! Så du kan jobba på i lugn o ro... hehe..