RÅKNA-CITY

Var håller John Blund hus då?

Jaha se så var det morgon ännu en satans dag... åhhh så glad och positiv jag är,,, eller,,, NEJ verkligen inte!!! Somnade som vanligt som en stock och sedan vaknade jag klockan 24:00 och kunde inte somna om. Man blir ju galen alltså. Hämtade kameran och fotade hunden lite, kollade på snön utanför fönstret, kissade, spelade på datorn och åt en kaka. Natten är ju megalång när man är vaken ensam. Tycker gott maken kunde vara vaken och hålla mig sällskap, fast det är klart med det urusla humöret jag har just nu så är det stor risk att vi börjar snacka hundgård, exet eller barnen och sedan är vi skillda innan solen går upp. HAHAHA!!!
Vi får se hur natten mot torsdag går. Ska upp klockan 05:00 på morgonen så det hade ju varit underbart att få sova lite.
Kanske skulle överväga att ringa sjukstugan och fråga vad jag ska göra. Kan ju inte ha det såhär hur länge som hellst. Tog ändå en insomningstablett inatt men det funkade ju sådär kan jag säga. Jag har räknat får men då koncentrationsförmågan är usel så kommer man ju av sig hela tiden. Någon som har något annat tips?
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: