RÅKNA-CITY

Snus och lite annat,,,

Jaha så är man inne på dag fyra utan snus. Tycker det går lättare och lättare för varje dag som går. Kör med nikotinfritt snus när det krisar riktigt och det gör att livet är uthärdligt. Humöret är något bättre men inte bra.

Ska testa någon kaffeprodukt som gör att sockersuget minskar. Hade varit skönt för matintaget är betydligt större än normalt. Knasigt att man kan vara så medveten om det men ändå inte hindra intaget.

Jobbar eftermiddag idag. Farligt och vara på macken när man är godissugen så det kan bli riktigt intressant plus att det finns snus där också som man ska försöka motstå.

Känner mig ful i håret numera också. HAHAHA allt på samma gång!!! Ska försöka vänta med att gå till frissan tills Jill Alexén börjar klippa i början på april och då testa om hon är bra. En bra frissör är en männsika som kan övertyga mig om att jag ser något yngre ut när jag går därifrån och som tar initiativ till att göra något kul med håret. Hatar frissörer som knappt pallar föna det efteråt för att dom tycker man är sååå tråkig och klippa och mycket hellre vill ha e 18-åring i stolen.

Oj vad gött att få gnälla av sig!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 susann
skriven :

Fasen va duktig du e !!!

2 Jessica
skriven :

Bra du håller dej från snuset :) Visst e hon triiist Annika Lantz får fan spunk på henne. Vi får inte in Rix fm längre o får åxå lyssna på Gry o Adam, dom suger

3 Jessica
skriven :

Tack vännen blev så satans glad trodde faktiskt aldrig att jag skulle få en operation jag har börjat kämpa järnet nu. Vill ändå inte operera innan o under sommaren då är ju hela semestern förstörd. Siktar in mig på hösten. Kommer ju att få en sååå fin mage :)

4 Nancy
skriven :

Men hörru snyggingen!



Ska Jill börja klippa igen? Vart när och hur???



Kramisar