RÅKNA-CITY

Jäkla hund

Jaha så har det hänt som man inte trodde en hund på 32 kg skulle klara,,,, hoppa över en av grindarna till inhägnaden. Det som fick klumpekloss till det slutgiltiga språnget var ett barn på ett och ett halvt som stog på andra sidan och såg inbjudande ut. Knodden tog ett skutt och vips så var han på "rätt" sida.
Gubben säger att det var en lyckoträff men jag VET att rackaren kommer göra det igen.
Funderar lite på att ta ett barn med mig på hundutställningen nästa söndag. Är det något min hund gör vad som hellst för att komma i närheten av så är det barn,,, gärna pladdrande små barn som man kan slicka i ansiktet utan att dom kan göra för mycket motstånd.
Hmmm ska bli intressant att se när han gör om detta lilla trick???????????
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 susann
skriven :

Trodde de va Lucas som va lik Marley.. men jag börjar tro att Knodden e den som e mest lik...hahaha..