RÅKNA-CITY

Jaha dagen började ju bra.... NOT!

Sicken satans natt alltså!!!! Trött som en babian!!!!!

Redan när vi skulle gå och lägga oss såg jag att Knodden inte mådde bra igen men tänkte att det säkert ger sig av sig själv.... men ack vad jag bedrog mig! Redan klockan tolv inatt började han springa och ulka. Var bara att ta på sig morgonrocken och raggsockarna och bege sig ut med honom så han får knappra lite gräs. FY vad det var kallt! Sedan var det in igen och hålla koll på honom så han inte sväljer en katt, blomkruka eller något annat galet i sin fart på något att stoppa i sig för att kunna spy.
Efter en halvtimme började han lugna ner sig och jag kunde somna om. GÄÄÄSP!
Sedan går det ytterligare en stund så kommer sonen och säger att han mår illa. Var bara att skicka honom att hämta spyspannen och krypa ner jämte mig i sängen.
Nu är klockan strax efter sex på morgonen och jag ska iväg och jobba en liten stund. Grabbarna "kräk" och Ozzy får klara sig ensamma en stund.... hoppas hoppas att det går bra nu!
Blir en snabbis ner till affären och handla efter jobbet, hyra filmer, laga mat och slappa i soffan för hela slanten.
Ska ringa vetrenären nu på morgonen också och höra vad dom säger om detta eviga illamående som Knodden drabbas av. Såhär kan vi ju inte ha det!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 MAlin
skriven :

Uch då!! Hur mår dom nu då? Stackars dig! Hoppas dom kryar på sig!! Inte kul att Knodden ska må så ofta...

Kram