RÅKNA-CITY

PT & KOSTRÅDGIVARE

Jaha den 19:e smäller det!
Har fått kontakt med en jättehärlig person som är både kostrådgivare och personlig tränare som ska hjälpa mig med i första hand matbiten. Äter ju fel saker på fel tid så den träning jag gör inte kommer mig tillgodo på ett bra sätt. Vill ju bli av med fett på kroppen och göra att dom stackars musklerna inte bara bränns bort för att orka klara nästa träningspass.
Fick vänta tills den 19:e då vi har två helger med bröllop framför oss med visst alkoholintag. Sen blir det rivstart med strikt schemalagd kost med nyttigare mat med bra näringsinnehåll och ingen alkohol.
Första målet är att gå ner fem kilo vilket inte kommer ta så lång tid och sen blir nästa att gå ner ytterligare fem. Motionen har jag ju redan då jag tränar minst fem gånger i veckan och känner inte att maten kommer bli så svår heller. Tydliga instruktioner och jag med min envishet kommer följa det till 100%.
NU JÄVLAR....
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: