RÅKNA-CITY

Osteopaten

Kroppen är just nu rätt knas. Ont i ryggen och nacken och är allmänt nere som man kan bli när man blir frustrerad på skiten. Vill att den ska vara stark och pålitlig och nu är den nära och krascha. Nåja jag kör på efter rekommendationer från kunnigt folk så bara att bita ihop så är jag snart på banan igen.
Var hos osteopaten i Oskarström i veckan och det positiva är att det märktes att jag börjat träna då kroppen stadgat upp sig bra men sen var det ju som vanligt snett och vint lite överallt. Får ju tyvärr dras med det för alltid men är det inte värre än så här ska jag banne mig inte klaga. Ska dock gå till honom mer än en gång om året så det inte hinner bli nåt ryggskott eller någon annan skit av det. Skulle köra på med min träning förutom vissa övningar som inte är så bra för just min kropp.
Med kosten går det bra men ibland får jag stunder där jag bara känner för att skita i allt och gå tebax till slarvlivet med massa pasta, gratänger, chipspåsar och vin men biter ihop och kämpar på. Har kört i tre veckor nu och märker på kroppen att nåt har hänt även om centimetrarna är svåra att få ner och just nu står det still på vågen också. Surt som fan då man i dessa stunder hade behövt lite motivation men är ju inte så himla mycket att göra åt. Bara att trava på med Power walks och köra mina thorax och core pass. Tur det är så sabla roligt att träna... jihooo!!! Ska se om jag kan klämma in ett spinning pass i slutet på nästa vecka,,, var så himla länge sedan nu.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: