RÅKNA-CITY

Småbesviken

Idag var det så dags för 2-månadersvägningen och mitt mål var ju 10 kilo men hamnade på -9,8 kg. Känns som om kroppen hamnat i någon form av dvala. Äter nyttigt och lite men ofta och tränar lagom men den vill liksom inte. Fick tipset om att kicka igång den med en vecka med bara promenader och skippa den tyngre träningen och äta en riktigt kalorifattig kost med kyckling och massa sallad men då får det banne mig hellre gå sakta nedåt. Har ingen brådska egentligen och är galet stolt över mig själv. Har kollat mina före och efter bilder och det är klart att jag kan se att det hänt ganska mycket. Nåja nu är det bara att fortsätta kämpa.
Hade ju tänkt fira mina 10 kg idag med kebabsallad och kanske några chips men se det blir ingenting med det.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: