RÅKNA-CITY

Inte perfekt någonstans

Fick ju höra skitsnack om mig och sonen i helgen och trots att jag inte vill så gnager det i bakhuvudet. Förstår inte vad jag gjort för att dessa människor finner nöje i att om och om igen babbla dynga. Himla tråkigt är det!!!
Tydligen så retar någon sig på att jag försöker vara perfekt på fb.... öhhhh???? Försvarade visst EPA ungdomarna och inbillar mig att min son är guds bästa barn. Vill då förtydliga att jag kommer fortsätta försvara folk som blir oskyldigt anklagade för saker. Även dessa kids hittar på skit ibland men när jag VET att dom inte varit inblandade i saker så får man försöka föra deras talan. Kommer fortsätta göra så... är sån jag är som person.
Sen att min son är guds bästa barn är bara skrattretande. Han har absolut hittat på grejer han också och då har vi fått reda ut dessa upptåg efter bästa förmåga. Tror inte han är någon ängel men vi försöker som alla andra att uppfostra han så bra som möjligt.
Sen uppskattar jag att folk kontaktar oss om dom har några problem med hur hans EPA låter, hur fort den går eller vart han befinner sig. Kan lösa mycket med en dialog på en gång än en massa spekulationer hit och dit. Råkar ha väldigt bra koll på hastigheten på den och brukar även ha rätt bra pejl på vem han är med och vart han är.
Så... nu får detta vara slut harvat.... puss puss och ha en bra dag :-)
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: