RÅKNA-CITY

Min födelsedag!

Igår fyllde jag år... hur många är oviktigt men kan ge en ledtråd.... nästa är 40 hahahahaha!
Hade en superbra dag från morgon till kväll.
Började med att sticka iväg på thorax och sen hem och klippa gräset. Blev så fint här hemma. Klippte kanterna och nu ser allt perfekt ut, precis som jag vill ha det. Älskar min lilla trädgård då den är precis lagom. Slipper hålla på i evigheter för att hålla allt iordning vilket är kanonskönt.
Sen kom mamma och pappa och hälsade på. Hade faktiskt lyckats slänga ihop en kaka också dagen till ära... och den var faktiskt inte bränd.
Bobbe masade sig hem i tid vilket gjorde mig superglad!!!!!! Love you!
Hade ett eftermiddagspass med thoraxgänget och sen hem och grilla lax, sparris och kokta nypotatis. Herregud så gott det var!
Maken och jag hamnade i hammocken efter det och där satt vi och gungade hela kvällen och surrade om ditten och datten. MYSIGT!
Fick presentkort på Team Sportia så idag ska jag till Flygstaden och köpa nya träningsbyxor. Sen fick jag en blender så nu ska det göras smoothies och jättefina ljus.
Blir en sväng med husbilen idag. Ska ju bli fint väder hela helgen så bäst att passa på.
HA EN FIN HELG!
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 susann
skriven :

Ja Grattis på din dag 😄. O ha en mysig helg 🌞🌞