RÅKNA-CITY

Svårt att vara sockerfri

Unnade mig lite godis, potatis och så mellan jul och nyår och kan säga att dom fyra dagarna ställde till det som satan. Jättesvårt att börja äta vettigt igen så aldrig mer så många dagar med sådan mat. Ett mål om man är ute och äter eller bortbjuden men sen får det vara bra.
Mår ju så mycket bättre när jag hoppar vitt bröd, läsk och så vidare och varför skrota kroppen med skit som gör att man får analklåda (hahahaha), svårt att sova och uppsvälld mage? Detta är MIG,,, finns säkert dom som mår finfint av att äta allt men inte jag.
Nya tag!!!!!
Väntar nu på mildare väder så man kan börja småjogga igen och ta längre rundor med lilla vovven. Varken hon eller jag är så förtjusta i den här kylan.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: