RÅKNA-CITY

Nedgång

Idag var det vägning och mätning och här kommer resultaten:
Viktnedgång -4,5 kg.... vilket jag är mycket stolt över. Har inte stått sådana siffror på vågen på många år.

I centimeter....
-1,5 cm överarm
-2 cm på varje lår
-4 cm midja
-3 cm rumpan
 
Låter inte så mycket när jag ser det såhär men står man med ett måttband och ser mellanrummet som blir så förstår man att det är i alla fall en klädstorlek. Känt på byxor att dom är aningen lösare i passformen.
 
Inte så imponerande att gå ner 4,5 kg om man räknar att jag kört på sen i november för då blir det liksom ett kilo i månaden hihihi men måste ju tillägga att jag inte börjat träna förrän nu dom sista veckorna så hoppas det ska bli lite mer fart på skiten nu.
 
Sitter just nu och väntar på att klockan ska bli 08:45 för då startar ett spinning pass uppe i simhallen och sen ska Bobbe och jag på ett thorax pass i AJ:s gamla lokaler. Smidigt när allt ligger nära hemmet.
 
Nu önskar jag er alla en finfin helg för det ska banne mig jag ha!
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Duktigt :)