RÅKNA-CITY

Mer minus

Minus sex kilo står vågen på nu. Vilken jävla känsla att vara på rätt väg. Märker det på mina kläder men framför allt så mår min kropp så mycket bättre. Inte ont någonstans.... njae,,,, träningsvärk har jag för jämnan men den är bara go.
 
Tack till dig... du vet vem du är, som frågade om jag gått ner i vikt igår på macken. Jag blev riktigt riktigt glad ska du veta.
 
Idag har jag varit ute på en joggingrunda. Var väl inte buslätt men någonstans måste man ju börja. Hatar ju kyla så längtar så efter lite vårvärme så man slipper frysa och jogga på fruset underlag.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Superduktigt av dej :) . Syns verkligen !
Är allt lite avundsjuk att jag inte har samma energi som du .

Svar: Häng med mig ett tag så får du energi,,,, det smittar!
Ellen