RÅKNA-CITY

Melodifestivalen

Hamnade hemma hos Maria och Johan igår för att kolla melodifestivalen. Själva festivalen var väl inte mycket att hurra för men det hade man väl inte förväntat sig heller. Däremot sällskapet, maten och kvällen i övrigt var så jäkla mysig. Massa skratt!!!!!!
Tack Johan och Maria för allt... och glöm inte ge mig receptet på pajerna som var sååå goda!!!!!!
 
Idag har jag bara slappat som sig bör på en söndag. Är supersugen på en långpromenad men vill inte gå ensam och då Maria redan hade tagit sin promenad så beslutade jag mig för att stanna i soffan. Har lite träningsvärk i armarna efter thoraxträningen igår och har yoga imorgon så skulle nog kunna unna mig att bara stanna hemma med gott samvete meeen känner att en promenad inte hade skadat. Suck.... nääää pallar inte... tv:n har en stark dragningskraft idag hihihi.
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: