RÅKNA-CITY

Är det helg snart?

Underbar husbilshelg till ända. Bobbe och jag hamnade i Kristianstad på en ställplats vid en liten småbåtshamn. Mötte underbara människor och satt och tjötade med dom hela kvällen lång. SKITMYSIGT!
Bobbe är småsugen på Leonberger igen men jag är mer tveksam. Är mycket jobb med dom och av egen erfarenhet så tycker jag dom har mycket sjukdomar. Sen är det ju pälsvården och platsen dom behöver. Har ju liksom precis köpt mig en Mini Cooper och är inte sugen på att behöva byta bil igen. Vet inte om Gina är så sugen på en stor kompis i hemmet heller. Blir ju jag som får fixa med allt och tycker det är lugnt och skönt med bara Gina och Melker i hemmet. Nåja fortsättning följer :-)

Nästa helg ska nog grabbarna till lastbilsmässan på Elmia. Själv hoppar jag nog den då lastbilar är sååå boring!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: