RÅKNA-CITY

Ny bil

Idag har jag äntligen hämtat vår nya bil....
 
 
Galet va snabb den är alltså.... ascool att köra. Liten bil med med storbilskänsla i alla fall. Mycket nöjd!!!!
 
Tack pappa för att jag fick åka med dig till Halmstad idag!!!!!
 
Gina passade på att kräkas i bilen såklart men lyckades pricka ett fack i baksätet så gick bra.... knäppa hund!
 
Nu väntar vi på husse så han kan sätta igång med alla inställningar och läsa instruktionsböcker vilket är hans grej. Vi lär få sitta i bilen hela fredagskvällen om jag känner honom rätt.
 
Min gamla Chrysler är nu inlämnad på Wahlströms bil. Kommer gå på 5000 kronor att få den fixad men va gudskelov inga alvarliga fel. Skönt att den kommer till ett bra hem när den är lagad. Har åkt med många av mina djur i den och har många semesterminnen. Är så sabla blödig till och med när det kommer till bilar. (Grät när vår husvagn lämnade Råkna och bölade riktigt ordentligt när vi åkte från Råkna med sista flyttlasset för ett och ett halvt år sen. Sån är jag!)
 
Annars i helgen blir det väl bilmek med ena tösens bil. Bobbe har lovat att fixa nåt så dom sover här från lördag till söndag. Ska bli mysigt. Tror vi får grilla imorgon.
 
Ha det så bra kompisar!!!!!
 
Skickar en liten hälsning till Johan och Maria som är på mässa med BDS i helgen.... hoppas ni får en mysig resa!
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: