RÅKNA-CITY

Vardag

Så var det vardag igen och livet rullar på runt omkring en precis som vanligt. För mig är det dock en mycket kämpig dag. Sitter ensam... HELT ENSAM i lägenheten och allt är bara så fruktansvärt tyst.
Gick en vända innan för att känna på hur det känns men det var mest ledsamt.
För varje dag som går suddas han ut mer och mer... dammsugaren snor dom sista hårstråna och trasan har torkat bort fläckar. Mattorna ligger där man lämnade dom, inga tassavtryck i skinnsoffan och ingen som tjatar om att få gå ut i trädgården. FY FAN SÅ TUNGT! Dock kommer han aldrig försvinna från mitt hjärta och i mitt huvud så ser jag honom helt frisk tillsammans med Ozzy och Kulan.
Nu måste livet bara fortsätta....
 
 
Han var så sabla cool... fann sig i det mesta!
 
 
Trött kille på semester i Norge.
 
 
Jakthund... javisst!
 
 
Min stora luffsiga bamse!
 
 
Massa blöt päls.... suck!
 
 
En av alla helrakningar på grund av fukteksem :-(
 
 
Saknar dig!
 
 
Zir Ozzy´s Askara av Tibia.... vi möts igen hoppas jag!
 
 
 
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: