RÅKNA-CITY

Endless Eden

Nu när Endless Edens vovvar har två dagstidsmänniskor boende hos sig så åker jag dit och släpper ut dom en sväng. Första dagen idag och jag var aningen nervös. Stora hundar och har aldrig kommit dit ensam. Gick dock skitbra och alla fem var så snälla sååå...
 
 
Var kanske inte riktigt så aktiva som jag hade trott efter några timmar ensamma hemma hahahaha!!!
 
 
Denna bamsingen ville inte ut alls. Bättre att ligga inne i en skön säng.
 
 
Kila vilade i solen.
 
 
ZzzZzzzzZzzz
 
 
Gäääsp!
 
 
Mysiga gamla Kila :-)
 
 
Kan ju inte hålla reda på vem som är vem.... så alla kallas "lilla gubben" eller "lilla gumman" hihihi!
 
 
Denna damen var ett riktigt plåster..... klappa mig!!!!
 
 
Skönt i solen!
 
 
Puh jobbigt att ta hand om dom alla hehehehe....
 
 
Nu ska jag iväg och jobba,,,, ha en fin eftermiddag!
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Annette
skriven :

Tack underbara Ellen för helt ovärderlig hjälp, och vilka underbara kort du tagit!!!! kram