RÅKNA-CITY

Vårstädning

Wow sicket väder man vaknade till idag!!! Så härligt!!!!
Hade en massa måsten idag inomhus så satte igång tidigt med att putsa fönster, byta en del gardiner, dammsuga, torka golv, damma, hänga tvätt och handla. Nu är maten på g och jag har landat ute på altanen och njuter.
 
Knodden njuter av vårsolen....
Min goa pojke!
Första tvätten ute för i år. Blir säkert inte riktigt torr men det är ju smällar man får ta. Är så glad vi tog en lägenhet med en liten gräsplätt så man både kan grilla och hänga tvätt ute. Båda luktar gott men på olika vis.
Visst får man dricka vin en söndag??? Jag gör det idag i alla fall. Firar vårens ankomst ju. Vårstädningen klar och nu får det gärna bli typ 15 grader varmt imorgon!
 
Bobbe har varit iväg hela dagen och kört kross i grushålan.... nu får han gärna komma hem och hålla mig sällskap!
 
 
 
 
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: