RÅKNA-CITY

Husbilen

Hade tänkt att överraska Bobbe i Hok idag med att åka upp med husbilen men då Knoddens mage strulat hela natten så är både han och jag dödströtta och sen är jag inte 100 % säker på alla reglage, vattenpåfyllning och annat lullull som ska fixas innan man kan ge sig av. Får se om Bobbe kan visa mig igen i helgen så jag kan allt själv. Han har visat mig innan men det känns inte som om informationen fastnar i min skalle. Ska ta foton på alla paneler så jag vet hur det ska se ut.
Blir nog en husbilstur i helgen. Ska ju inte vara strålande sol men så länge det inte ösregnar så spelar det inte så stor roll.
Ikväll blir det Lets dance på TV och mysa och imorgon blir det nog Skopunkten i Halmstad då både sonen och jag behöver nya varskor och sen bär det iväg med tattarbilen... tjohoooo!
Ha en fin helg allihopa!!!!
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: