RÅKNA-CITY

Gamla foton

Hittade lite gamla foton vilket är så skoj.
 
 
Här sitter Martin i Bobbe´s matväska. Man ser en glimt av hur köket i Råkna såg ut innan vi renoverade det.
 
 
Far och son sover som stockar.
 
 
Kör kross
 
 
Bit av tidningsutklippet efter rånförsöket på jobbet.
 
 
Har haft alla frisyrer man kan tänka sig genom åren....
 
 
Goa unge,,, älskade att gunga när han var liten.
 
 
Jul hos mormor och morfar
 
 
Kul att köra traktor.
 
 
Vår bröllopsdag
 
 
Susann Westeborg
 
 
Mc-semester i Norge
 
 
När jag tog studenten från Sannarp
 
 
Sara och Emma leker frisörer med pappa.
 
 
Bobbe
 
 
Sara och Emma
 
 
Fru Carlsson
 
 
Martin och vår första valp Ozzy
 
 
Min goa unge!!!
 
 
Martin och jag
 
 
Bobbe på mc-träff
 
 
Stolt Lars visar upp Lucas när han precis är hämtad från uppfödaren.
 
 
Lucas som stjärngosse
 
 
Ozzy och morfar och en massa annat folk på Bobbes och min födelsedagsfest i Råkna. Jäkla vilket kalas vi hade.
 
Man blir sentimental när man kollar på gamla kort och undrar vart tiden tagit vägen...
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Härligt med gamla kort :)
Jösses, va smal jag va där !! O lille Lucas <3

Svar: Jättefint foto på dig!!!!Saknar våra vovvar så mycket. Tänk så mycket skojiga promenader med galna upptåg vi hade.
Ellen

2 Emma
skriven :

Min fina älskade familj! Ni är bäst <3