RÅKNA-CITY

Det går finfint

Lilla Gina-Skrutt blir säkrare hos oss för varje dag som går vilket känns helt underbart.
Äter, dricker, kissar och bajsar och är supermysig och än så länge jätte lugn. Har busat igång henne lite idag med både en boll och en annan leksak och jag är förbluffad över hur snabb hon är och hur galen hon kan bli då hon är så lugn annars. Skäller inte nåt vidare och verkar inte så stressad över någonting. Även hunnit med att gå in i husbilen och sniffa lite.
Är en riktig klängranka på matte men det tar jag så gärna.
Idag har vi åkt bil två gånger, varit inne hos grannen och hälsat på och varit hos mina svärföräldrar. Får hon bara ligga i mitt knä så är hon coolare än coolast. Hälsar försiktigt på alla hon träffar men håller sig på sin kant. Tycker det är bra hon inte bara rusar fram till alla och folk får respektera att hon är lite försiktig och inte bara dyka på henne. Hon får bestämma i vilken takt hon vill hälsa!
Hon är så jäkla rolig för hon "bäddar". Ska jag göra mig iordning på toa så krafsar hon och boar på mattan. Ser riktigt omständligt ut hahahaha,,,, sen slänger hon sig ner efter att ha gått runt runt runt flera varv och lägger sig som en drottning på mattan. Hon gör likadant i sängen,,, gräver och bökar precis som att hon ska lägga sig i ett rede och sen lägger hon sig lugnt ner i sitt lilla egentillverkade hål.
Avmaskade henne i förmiddags och såg att det funkade redan ikväll när hon bajsade. Skönt för det är så sabla äckligt!
Imorgon ska jag jobba fem timmar men sonen är hemma med henne. Ska nog gå så bra så!
Ska fixa pass till henne nu så man kan åka vart man vill och imorgon ska jag ringa försäkringsbolaget och ta över hennes försäkring. Mycket som ska fixas...
 
Nu ligger lilla damen i soffan jämte mig och sover som en stock... helt slut. Blir en kissrunda i trädgården innan vi ska sova och sen sover hon garanterat hela natten i våran säng.
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: