RÅKNA-CITY

KOPPEL

Idag hade Gina och svärmor fått en lös stor hund efter sig. Den ville ha tag i Gina!!! Tjejen som hade hunden frågade min svärmor om hon kunde fånga hennes jävla hund men svärmor sa till henne att hon får ta sin hund själv.
Blir galen när jag hör sånt här. Har du inte pli på din hund till 100% så ska du ha den kopplad punkt slut. Man vet ju aldrig när det dyker upp nån så man ska inte chansa. Min svärmor är rädd för stora hundar och ska inte behöva vara rädd för att vara ute och gå för att andra inte kan hålla koll på sina djur. Ingen hund oavsett storlek ska fram till någon som inte vill!!!! Säger inget om en hund skulle rymma av någon anledning,,, jag menar allt kan ju ske men folk som avsiktligt inte kan hålla styr på sina vovvar borde fan läxas upp.
 
Måste ju passa på att tacka svärmor för hundvakten. Gina älskar att vara hos dom och bara rusar in. Sen går dom sina promenader och Gina är så nöjd så när hon kommer hem.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: